piątek, 20 lutego 2015

Przeróbka starej wkrętarki na zasilanie z akumulatora

Witam dzisiaj przedstawię wam jak przerobić zużyta wkrętarkę

Mam w warsztacie stara wkrętarkę BOSCH, której baterie odmówiły posłuszeństwa.
Kupno nowej baterii to koszt około 90zł, a mając tylko jedna i tak bylibyśmy ograniczeni w jej użytkowaniu. Dlatego dobrą opcja jest użycie zamiast oryginalnej baterii akumulatora:

Moja już była przerobiona ale korzystając z tego że kabel który jej podłączyłem nie mieścił mi się w skrzynce i nie był zbytnio elastyczny, zrobiłem relacje z przeróbki

wyjmujemy akumulator to w nim będziemy przeprowadzać większość operacji


ogniwa, które nie będą nam już potrzebne 


potrzebne nam będą kostki elektryczne


Ja taka kostkę przykleiłem do górnej obudowy baterii


Czerwony i niebieski kabelek jest przylutowany do oryginalnych styków baterii
Nie mogę wam tego pokazać, ponieważ wcześniej zalałem to klejem na gorąco, żeby styki się nie wysuwały



Robimy dziurkę w ściance obudowy i przewlekamy nasz kabelek


Lutujemy końcówki kabelków i wkręcamy w kostkę elektryczna



Ja jeszcze za pomocą kleju na gorąco usztywniłem kabel żeby się nie przesuwał.


Skręcamy obudowę, ten etap mamy za sobą


Teraz kolej na droga stronę kabla
Lutujemy kabelki do ''krokodylków" akumulatorowych

minus

plus

Ja dodatkowo zaizolowałem kable dla wzmocnienia 


I cały gotowy zestaw ;)


3 metry kabla, krokodylki,termokurczki Koszt 10zł 
a wkrętarka na pewno nie raz się jeszcze przyda ;)
















3 komentarze:

  1. Mam identyczną wkrętarkę, tego samego Bosha. Jest genialny i spisuje się bez zarzutu. Swoją drogą, nie wiedziałem, że można ją tak przerobić :D Warto spróbować. Pozdrawiam!!!

    ___________________
    chwilówki na dowód - zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń